سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


   پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. این اتفاق پس از یک فصل سخت و پرحاشیه برای هواداران بی‌شمار این تیم بسیار خوشایند بود اما واقعیت‌های مجموعه سرخپوش تهرانی بسیار تلخ و غم‌انگیز است.



 واقعیت پرسپولیس این  است که یکی از پرطرفدارترین تیمهای ایران و آسیا امروز به یک ویرانه تبدیل شده است. پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی سرپرست موقت باشگاه پس از حدود 2 سال فعالیت در این مجموعه اعلام کرد که مأموریتش در پرسپولیس تمام شده و بهتر است به آموزش و پرورش برگردد. این اتفاق باعث شد تا خیل عظیم مشتاقان پرسپولیس نگران آینده این مجموعه شوند. قرارداد علی دایی هم به پایان رسیده و حالا قهرمان لیگ بدون مدیر و سرمربی مانده است.



 پرسپولیس در شرایطی فصل نقل و انتقلات را شروع کرده که نه مدیر دارد و نه سرمربی و این قصه غم‌انگیز مجموعه‌ای است که باید در فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیمی که اعتبار و عظمت خاصی در فوتبال این مملکت دارد اما امروز بلاتکلیف است و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارش است. نگرانی طرفداران پرسپولیس کاملا قابل درک است و باید هرچه سریع‌تر به این نگرانی پایان داد.



 مشکلی که امروز پرسپولیس دارد مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه سالهاست فوتبال ایران چنین وضعیتی دارد و باشگاه‌های موفق همواره با  تغییرات وسیع همراه بوده‌اند. هیچ وقت برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای نداشته‌ایم و به همین دلیل بارها و بارها صدمه خورده‌ایم اما چه سود که اتفاقات گذشته همچنان تکرار می‌شود و انگار قرار نیست درس عبرت برای کسانی شود که برای این رشته تصمیم می‌گیرند.



پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد اما در حال حاضر ویرانه‌ای بیش نیست. باشگاهی که هیأت مدیره‌اش مدتهاست قرار است معرفی شود اما همچنان بدون هیأت مدیره است و با سرپرست موقت اموراتش را می‌گذراند امروز همان سرپرست موقت را هم بالای سر خودش نمی‌بیند تا در بلاتکلیفی محض روزگارش سپری شود و وارد فصل جدید شود. سرنوشت پرسپولیس برای کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند چقدر مهم است؟ دلشوره‌ها و نگرانی‌های هواداران این تیم را چه کسی پایان خواهد داد؟ امیدواریم جوابی برای این سوالها پیدا شود. جوابی منطقی و اصولی تا به دل‌نگرانی طرفداران پرشمار پرسپولیس پایان دهد.






تاریخ : پنج شنبه 90/4/2 | 10:16 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.