سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیمدختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف
بحث حجاب بحثیست حیاتی ولی بسیار مظلوم واقع شده ، هم مردم و هم دولت و هم علما در زمینه حجاب کوتاهی کرده اند که اکنون هم کتک آن را داریم می خوریم و بعد ها هم خواهیم خورد . 
اینکه تعریف حجاب چیست و چرایی حجاب و .... نسبتا عموم مردم ازش اطلاع دارند ولی موضوعی که من میخوام امروز مطرح کنم جریان انحرافی ایجاد شده در حجاب هست .

حجابی که در مقابل نا محرم می توان داشت این است که فقط گردی صورت ( آن مقدار که در وضو شسته می شود ) و دست ها را ظاهر کرد ان هم فقط در صورتی که بدون آرایش یا زینت باشند و اگر زینت داشته باشند باید آنها را هم پوشاند .دختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف
*سوال از مقام معظم رهبری: زنان زیادى را دیده‌ام که حجاب‌هاى متفاوتى دارند حال مى‌خواهم بدانم پوشش زنان چگونه باید باشد؟
جواب : زنان بجز صورت به مقدارى که شستن آن در وضو واجب است و دست‌ها از سر انگشتان تا مچ، بقیّه اعضاى بدن خود را باید از نامحرم بپوشانند.
* سوال از مقام معظم رهبری : آن مقدار از زیور زنان که ظاهر است مثل حلقه نامزدى، آرایش معمولى ابروان و ... آیا واجب است پوشانده شود؟
جواب ) هر آنچه عرفاً زینت محسوب مى‌شود باید از نگاه نامحرم پوشانیده شود. 
*سوال از مقام معظم رهبری : آیا چانه جزو محدوده حجاب زنان به حساب مى‌آید؟ اگر به حساب مى‌آید لطفاً محدوده آن را مشخص کنید.
جواب ) چانه نیز جزو صورت محسوب شده و مقدارى از آن که در ظاهر صورت قرار گرفته پوشش لازم نیست ولى زیر چانه باید پوشانده شود.
 *سوال از مقام معظم رهبری : آیا پوشاندن پا براى زنان واجب است؟ اگر بله، آیا بایستى در نماز هم پوشانده شود؟
جواب ) پوشاندن پا از نامحرم واجب است، ولى واجب نیست قدم پا براى نماز پوشانده شود.

*سوال از مقام معظم رهبری : زن اگر ابروى خود را بردارد، آیا پوشیدن کل ابرو لازم است یا اینکه مقدارى از آن را بگیرد، کفایت مى‌کند؟
جواب ) در صورتى که زینت محسوب شود باید آن را به‌طورى که زینت معلوم نباشد، بپوشاند
برخی مراجع حتی معتقدند که اگر زن چهره اش زیبا باشد که جلب توجه می کند باید صورتش را نیز بپوشاند .
 برخی برخی از مراجع نیز پوشاندن صورت را احتیاط واجب می دانند .
* امام راحل(ره) در پاسخ به این پرسش که پوشیدن دستکش و زدن پوشیه و روبند در چه صورتی برای بانوان مستحب یا واجب است، می‏فرماید:
"رعایت هر چه بیشتر حجاب مستحب است و در صورتی که پوشیده نبودن وجه، موجب رتبه و مفسده باشد، پوشاندن واجب است." ( احکام خانواده/ص286) 
* حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در پاسخ این سوال که نظر حضرت عالی در مورد مباح بودن، کراهت یا استحباب نقاب زدن (روبند) برای بانوان در جامعه‌ی امروز چیست؟
فرمودند: "حفظ حجاب برای زن از امور واجبه است؛ و احتیاط واجب برای زن، مستور نمودن صورت است با هر وسیله‌ای که ممکن است. و الله عالم" (جامع الأحکام/ج‌2/ص165)

سوال از محضر آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی: آیا برای خانم ها روبند انداختن جایز است طوری که کاملا صورت آن ها پوشیده شود؟
 پاسخ : "اشکال ندارد بلکه اگر برای حفظ عفت و عصمت باشد خیلی خوب است." ( جامع المسائل آیت الله فاضل/ج1)

* محضر حضرت آیت الله العظمی بهجت ره: "پوشاندن دست و صورت زن [پوشیه] حتى بنابر عدم وجوب آن آیا از نظر شرع مقدس اسلام امرى مطلوب و پسندیده به شمار مى‌رود؟
" پاسخ : "بله امرى راجح و مطلوب است؛ بلکه احتیاط واجب در پوشاندن صورت و دست‌ها از نامحرم است." (استفتاءات/ج‌4/ص174)
* محضر آیت الله العظمی تبریزی (ره): آیا پوشاندن صورت [پوشیه] و مچ دست و پاها بر زن واجب است؟دختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف
 پاسخ : "باسمه تعالى؛ بر زن واجب است بدن خود را از نامحرم بپوشاند، و  در وجه و کفّین هم احتیاط مستحب پوشاندن آن است، و الله العالم.... اگر خلقت زیبایى او به نحوى باشد که اگر قرص صورتش را نپوشاند جلب توجه نامحرمان مى‌کند واجب است شرعا آن را مانند زنهایى که پوشیه مى‌زنند بپوشاند"( استفتاءات جدید/ج‌1/ص360و ص368)
واقعا جا تاسف است که چرا پوشیه اینقدر در جامعه شیعی ما مظلوم واقع شده است و بانوانی که از پوشیه استفاده می کنند چرا اینقدر محدود هستند ،شاید آمار بانوانی که در کشورهای غیر مسلمان اروپایی از رو بند استفاده می کنند از کشور شیعه ما بیشتر باشد !
بنده فعلا کاری به زنان بی حجاب ندارم ، طرف سخن من در این مطلب زنان و دخترانی است که نام "باحجاب" را دنبال خود می کشند اما غافل از اینکه بد حجابند و در مورد حجاب خود دچار جهل مرکب هستند .
زنانی که هم جامعه و هم خودشان خیال می کنند که جزء با حجاب هستند ولی فردای قیامت با با بی حجاب ها و لخت و عریان ها یک جا عذاب خواهند شد .

معیار حجاب مشخص است ، هر کس از آن  کوتاهی کند اهل معصیت است .
شیطان هرگز یک دفعه چادر را از سر دختر با حجاب چادری نمی کشد ، بلکه این استاد کار آزموده از راه انحراف وارد هر جریانی می شود ، با چند تار مو و یک آرایش چشم ساده شروع می کند و به کجا ها که نمی کشد .
قبل از اشاره به انحرافات حجاب شاید بهتر است اشاره به این روایت داشته باشم که پیامبر می فرمودند در شب معراج زنانی را دیدم که از موی سر آویزان شده بودند به این دلیل که موی خود را از نا محرم نمی پوشاندند و زنانی را دیدم که گوشت بدن خود را می خورد زیرا خود را برای دیگران زینت می کرد و از نامحرمان پرهیز نداشت و زنانی را دیدم که ...
چقدر دردناک است ، زنی که تمام عمر در گرمای تابستان چندین لایه لباس پوشیده و خود را به زحمت انداخته و با وجود فشار گرما حجاب خود را کنار نگذاشته به خاطر بی توجهی به چند نکته ساده دچار چنین عذابهای سختی شده و با بی حجابان و ... محشور شود .
چند نمونه از انحرافتی که در حجاب وارد است را عرض می کنم ، امیدوارم خواهرانی که توجه نداشته اند از این پس بیشتر دقت کنند . دختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف
1 - بسیاری از خانمهای چادری یا غیر چادری با حجاب وجود دارند که چند تار موی آنها ( به اصطلاح کاکل) همیشه بیرون است ،تعداد این تار مو متغییر است ، از دو سه تار مو تا .... که گاها توجهی ندارند ، و برخی ها اصلا این مساله را معصیت و گناه نمی دانند .
2 - عده ای که با حجابند اما قسمتی از بالای مچ آنها به هنگام خرید یا وقتی که میخواهند چادر را نگه دارند یا صورت خود را با چادر بپوشانند آشکار می شود . اکثرا دلیل این بد حجابی ها بی توجهی یا کم توجهی است .
3 -  کسانی اند که از زینت استفاده می کنند و آن را از نا محرم نمی پوشانند . از انگشتر طلا ، از دست بند طلا و گردن بند طلا و ... اینها هم اکثرا از حکم قضیه غافل هستند ولی این جهل به حکم در قیامت توجیه نیست برای این کارشان بلکه عذر بدتر از گناه است ، مگر اطلاع از احکام واجب نیست ؟ چرا کوتاهی کرده و نمیدانست ؟ اگر می دانست چرا عمل نکرده ؟
4 - قسمت دیگر کسانی که گردن و سینه آنها بیرون است ، و دلیل این هم اینه که اولا از مانتو و مقنعه یا روسری مناسب استفاده نمی کنند ، و بعد اینکه چادرشان رو خوب سر نمی کنند و جلو چادر را نمی گیرند و چادر در هوا معلق است.
5 -  کسانی خیلی جزئی آرایش می کنند ، مثلا از پنکک ( نوعی کرم یا پودر ) استفاده می کنند ، یا چشمهایشان آرایش جزئی دارد ، وای به حال آنهایی که آرایش اساسی می کنند .
امام صادق (ع) : همانا رسول خدا (ص) نهی فرمود از بیرون رفتن زن از خانه بدون اجازه شوهرش و اگر بی اجازه بیرون رود همه فرشتگان و هر جن و انسی که بر آنها گذرد لعنتش کنند تا به خانه اش برگردد و نهی فرمودند از آرایش نمودن زن برای غیر شوهرش که اگر بکند بر خدا حق است که او را به آتش بسوزاند و نهی فرمودند از این که زن بیش از 5 کلمه آنهم از روی ضرورت و ایجاب کاری با مرد نامحرمی صحبت نماید. (امالی صدوق مجلس صفحه 66)
6 - دسته بعد خانمهایی که از عطر استفاده می کنند ، و وقتی نا محرمی از کنار آنان عبور می کند بوی عطرشان مستش می کند ، گاها شنیده ام  برخی این استدلال را می کنند که عطر زدن بهتر از اینست وقتی کسی از کنارمان رد می شود بوی عرق خفشه اش کند ، ولی این توجیهی بدتر از گناه است چراکه با استحمام به موقع می توان بوی نا مطبوع عرق را از بین برد ،  البته مسلما بوی عرق بهتر است از بوی دلنشینی که باطنش آتش است و چرک و کثافات جهنم !!!
امام صادق (ع) فرمودند: هر زنی که خود را به عطر خوشبو کند و از خانه بیرون رود خداوند و هفتاد هزار ملائکه او را لعنت کنند تا به خانه برگردد. (ثواب الاعمال صفحه 591)دختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف

7 - گاها هم اینگونه است که خانمها زیر چادر لباس مناسب ندارند ، لباسشان تنگ و بدن نماست  با این توجیه که چادر سر کردیم دیده نمیشه، غافل از اینکه هنگام خرید یا حتی با وزش یک باد ساده همه بدنشان نمایان می شود .
امام علی فرمودند : لباس ضخیم بپوشید هرکس جامه اش نازک است دینش هم نازک است در برابر خدا با لباس بدن نما نایستید .
8 - خانم هایی که از چادر های توری و بسیار نازک استفاده می کنند که سر کردن یا نکردن این چادر ها فرق آنچنانی با هم ندارد ، بنده این امر را یک انحراف جدی و خطر ناک می دانم چرا که نفس و اصل چادر را نشانه رفته است و سعی در تحریف چادر دارد . دختر با حجاب،عکس با حجاب،عکس بدون حجاب،پوشیه،نقاب،مدل،مانکن،چادر،کامل،زیبا،انحراف،جادوگر،مشایی،مرگ،اعدام،شکنجه،حجاب ، بد حجاب، بی حجاب،پوشیه ، نقاب،انحراف،انحرافی،لو رفته ، جدید، بی ، شکنجه ، بازداشت،ارشاد،فرهنگ،تهاجم فرهنگ، ترویج، فساد، زبان اصلی، لخت،دختر،زن،دوست دختر، نا مشروع،جادوگری،آموزش،احضار روح ،فال،دانلود،احضار ارواح،جن،شیطان،ماسون،فراماسونری،تسخیر ، منسون، عشق،علاقه، طلبه، بی تعارف
9 - استفاده از رنگهای جذاب و روشن همراه با چادر مشکی و استفاده از عینک های دودی غیر متعارف که جذابیت بسیار بالایی دارد و اکثرا باعث جلب توجه نا محرم می شود، این انحراف متاسفانه در بین مذهبی های ما مخصوصا جوانها شیوع پیدا کرده است که گاها جلب توجه آن بیشتر از آرایش و بی حجابی است .

*سوال از مقام معظم رهبری : آیا زدن عینک دودى در فصل تابستان براى یک خانم چادرى اشکال دارد؟
جواب ) اشکال ندارد مگر آنکه بگونه‌اى باشد که جلب توجه نامحرم نماید.
10 -... 

خانم های با حجاب واقعا جهاد می کنند که در گرمای شدید با چندین لایه لباس و چادر در اجتماع حاضر می شوند ، و با گرمای طاقت فرسا پنجه در می کنند  واقعا حیف است که به خاطر چند بی توجهی اجر عظیمی که قرار بود خداوند نصیبشان بکن را تبدیل به عذاب و نقمت بکنند .
خوشحال هستم که به لطف خداوند توانستم از این فضای سنگین سیاسی که بر وبلاگ حکم فردا بود خارج شوم و کمی هم به بحث های فرهنگی بپردازم .
به امید خداوند قصد دارم در مطالب آینده به رابطه دختر ها و پسرهای مذهبی بپردازم ، از شما دوستان عزیز تقاضا می کنم نظرات و انتقادات و پیشنهادات یا مطالبی که به نظرتان لازم بود ذکر گردد و نگردیده را از بنده دریغ نکنید .
منتظر نظرات شما هستم .






تاریخ : جمعه 90/10/9 | 7:16 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.