سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آندورید 4?1 جیلی بین ( Android 4.1 Jelly Bean ) نام نسخه جدید سیستم عامل محبوب و قدرتمند آندروید می باشد.این سیستم عامل که به تازگی معرفی شده است نخستین بار بر روی تبلت Google Nexus 7 قرار گرفته است و قرار است در آینده برای گوشی هایی همچون Galaxy Nexus ، Galaxy S lll ، Asus Transformer Pad 300 و… نیز منتشر شود.

اما آیا دارندگان گوشی های آندرویدی دیگری که از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند به طور کامل از این سیستم عامل محروم هستند؟ آیا راهی برای استفاده این افراد از آندروید 4?1 وجود ندارد؟

1x1.trans شبیه سازی تمامی گوشی های آندرویدی به آندروید 4.1 (Jelly Bean)پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام در این پست برنامه هایی را جهت شبیه سازی تمام گوشی های آندرویدی به آندروید 4?1 (Jelly Bean) معرفی می کند. این برنامه ها حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نیز قابل اجرا می باشند و تنها قادر به تغییر بعضی از قسمت های گوشی شما می باشند.

 

1- لانچر

با نصب برنامه Jelly Bean Launcher بر روی گوشی خود ، هوم اسکرین گوشی شما کاملا عوض می شود و به شکل هوم اسکرین آندروید 4?1 جیلی بین در می آید.از جمله مواردی که به هوم اسکرین گوشی شما اضافه می شود : منوی لاک جدید و زیبا ، میانبر های گروهی ، ویجت هایی با قابلیت تغییر اندازه و …

1x1.trans شبیه سازی تمامی گوشی های آندرویدی به آندروید 4.1 (Jelly Bean)

لینک دریافت برنامه در Play Google:(رایگان)

Download Holo Launcher For Android

 

2- والپیپرهای متحرک

شبیه سازی هوم اسکرین تنها بخشی از شبیه سازی کامل گوشی شما به Jelly Bean می باشد. با برنامه JB Wallpapers for Android می توانید تمامی والپیپرهای متحرک این سیستم عامل را با آرم مخصوص Jelly Bean دریافت کنید.

1x1.trans شبیه سازی تمامی گوشی های آندرویدی به آندروید 4.1 (Jelly Bean)1x1.trans شبیه سازی تمامی گوشی های آندرویدی به آندروید 4.1 (Jelly Bean)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک دریافت برنامه در Google Play:(رایگان)

Download Jelly Bean Live Wallpaper For Android

 

3- کیبورد

اگر از کیبورد قدیمی گوشی خود خسته شده اید ، می توانید با برنامه JB Keyboard آن را با کیبورد آندروید 4?1 عوض کنید و از امکانات جدید آن استفاده کنید.

1x1.trans شبیه سازی تمامی گوشی های آندرویدی به آندروید 4.1 (Jelly Bean)

لینک دریافت برنامه از Google Play:(رایگان)

Download Jelly Bean Keyboard






تاریخ : سه شنبه 91/5/24 | 8:39 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.