سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

این روزها انواع لباس های عجیب و غریب مجهز به گجت های مختلف برای پوشیدن پیدا می شود، اما اگر دلتان بخواهد کمی سر و صدا به راه بیاندازید شاید بد نباشد این جلیقه را بپوشید. آن وقت می توانید یک سیستم صوتی قدرتمند داشته باشید که با ساب ووفرهای Bass900 اش می تواند حسابی از خجالت اطرافیان در بیاید.

برای تامین انرژی هم کمربندی مخصوص وجود دارد که یک باطری 10 سلولی ویژه در آن تعبیه شده است. ضمن اینکه روی کمربند دکمه هایی برای کنترل میزان بلندی صدا و باس هم قرار دارد به همراه یک ورودی از ام پی تری پلیر.

می توانید این سیستم صوتی را با قیمت 850 دلار خریده و روی خودتان نصب کنید! البته اگر صدا را تا آخر زیاد کنید هیچ ضمانتی وجود ندارد که بلایی سرتان نیاید.

فید نارنجی






تاریخ : یکشنبه 90/9/20 | 7:42 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

در این هوای سرد هیچ چیز لذت بخش تر از یک فنجان چای داغ نیست، اما شما هم به دردسر درست کردن چای فکر میکنید؟
شاید انتخاب شما چای کیسه ای باشد، اما مسلما ایده ی خوبی نیست. به خصوص اگر از طرفداران چای سبز باشید.

با این فنجان جدید، میتوانید از خوردن چای طبیعی لذت ببرید. با داشتن آن، میتوانید از شر چای صاف کن ها خلاص شوید، شاید دیگر به چای ساز هم احتیاج نداشته باشید.

فضای داخلی این فنجان از دو قسمت تشکیل شده است. در یک طرف برگ چای قرار میگرد و سمت دیگر فنجان، به شما یک نوشیدنی لذت بخش میدهد.

شما باید آب جوش را روی برگ های چای بریزید. طراحی این فنجان به گونه ای است که بعد از دم کشیدن چای، فنجان تغییر مکان داده و به سمت دیگر خم میشود. البته شاید محصول این فنجان، آیس تی باشد! زیرا به نظر میرسد تا دم کشیدن چای، آب حسابی سرد شده باشد.

شاید به همین دلیل است که طراح فنجان، دسته ی آن را فراموش کرده. البته ممکن است، وجود یک دسته باعث به هم خوردن تعادل فنجان شود.

ضمن اینکه ممکن است قیمت 20 دلاری این فنجان، شما را از خریدن اش منصرف کند، اما داشتن یکی از آنها در محل کار، وسوسه انگیز است.






تاریخ : چهارشنبه 90/9/16 | 7:23 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

ترک کردن رختخواب در این هوای سرد کمی مشکل است، مخصوصا زمانی که می دانید باید سرمای داخل ماشین را نیز تحمل کنید.

گرچه گرم شدن ماشین زیاد طول نمی کشد. اما برای کسانی که از سردی هوا شکایت دارند، شاید همین چند دقیقه هم طولانی باشد.
ولی با داشتن این بخاری کوچک دیگر از لرزیدن صبحگاهی خبری نیست. می توانید با خیال راحت خانه گرم تان را ترک کنید.

این بخاری به راحتی در بالای داشبورد ماشین قرار می گیرد و با داشتن دو دریچه که قابلیت چرخش 180 درجه ای را دارند، هوای مطبوعی برای شما فراهم می کند.

می توانید شبها هنگام ترک ماشین با پیش بینی زمان برگشت تان، بخاری را تنظیم کنید تا 20 دقیقه قبل از ورود شما به ماشین، روشن شده و هوای داخل ماشین را برایتان گرم نگه دارد.

اما اگر فراموش کردید که بخاری را تنظیم کنید چه می شود؟ نگران نباشید! می توانید با کنترل از راه دور و از داخل خانه این کار را انجام دهید.

این وسیله برای گرم کردن تان از یک باتری قابل شارژ استفاده می کند، پس می توانید مطمئن باشید که مشکلی برای باتری ماشین تان پیش نیامده و صبح با اولین استارت به راحتی روشن می گردد. اما خبر بد این است که این باتری تنها می تواند تا 4 ساعت شارژ نگه دارد. پس زیاد هم نمی توان به آن اعتماد کرد. زیرا ممکن است در یک شب سرد زمستان شما را تنها بگذارد.

به نظر ایده ی جالبی است. اما تصمیم با شما است که ترجیح می دهید کماکان از بخاری ماشین تان استفاده کنید و یا حاضرید برای همیشه گرم ماندن تان 120 دلار هزینه کنید!

فید نارنجی






تاریخ : چهارشنبه 90/9/16 | 7:17 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

یک شرکت ژاپنی به نام Asahi Kasei اولین کابل الکتریکی الاستیکی دنیا را ساخته است. این شرکت با به کارگیری تکنیکی توانسته فیبر نوری را به یک جداره منعطف و الاستیکی بچسباند و این محصول را تولید کند. به این معنی که حالا شما می توانید کابل یو اس بی دوربین تان را اگر کوتاه بود بکشید تا کش بیاید! اما این تازه اول داستان است.

 

این کابل دیتا می تواند تا 1?5 برابر بیشتر از اندازه معمول خود کشیده و باز شود. این در حالی است که در زمان کشش همچنان نقل و انتقال دیتا با موفقیت صورت می گیرد و هیچ نوع قطعی ارتباط رخ نمی دهد. قرار است از این محصول در کابل کشی بدنه ربات های انسان نما و تولید پوشاک استفاده شود تا قابلیت تحرک در آنها تحت تاثیر سیم کشی قرار نگیرد.

 

جدا از صنعت رباتیک بسیار برای خودمان هم پیش آمده که بخواهیم کابلی را به پریز و یا پورتی برسانیم. اما به دلیل کوتاهی طول کابل مجبور شده ایم از رابط ها کمک بگیریم. اگر از این تکنیک در ساخت کابل های USB، HDMI و … نیز استفاده شود به نظر می رسد کاربران زیادی مشتریان این کابل های کششی خواهند بود.

 

فعلا خبری از جزئیات ساخت این کابل و تکنیک به کار گرفته شده در ساخت آن و همچنین زمان تولید انبوه آن در دسترس نیست. اما می توانید خودتان را برای پوشیدن لباس مرد عنکبوتی از نوع یو اس بی 3?0 آماده کنید.

فید نارنجی






تاریخ : چهارشنبه 90/9/16 | 7:14 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.