سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب الکترونیکی 300 اس ام اس عاشقانه با موضوع پیامک های عاشقانه که هر پیام آن در یک صفحه قرار دارد. هم اکنون میتوانید این کتاب را با فرمت جاوا در یک فایل زیپ شده از سایت فارسی موبایل دریافت نمایید.

کتاب موبایل 300 اس ام اس عاشقانه با فرمت جاوا


فرمت : جاوا
دانلود (Download) | با حجم : 457 کیلوبایت
رمز فایل : www.far30mobile.com

فارسی موبایل






تاریخ : سه شنبه 90/9/22 | 11:31 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

مجموعه مستند چرخه بازیافت زباله های پلاستیکی


Addicted to Plastic


در دنیای امروز، انواع آلودگی ها، کره زمین را به ورطه نابودی
کشانده است و دانشمندان همواره به فکر روش هایی برای کاهش این آلودگی ها هستند. یکی
از بزرگترین مسائل در این زمینه، تولیدات پلاستیکی و زباله ها و ضایعات ناشی از آن
است. برای آشنای کاربران و علاقه مندان با صنعت بازیافت پلاستیک و پیشرفت های جدید
در این زمینه، وطن دانلود مستندی را برای شما بر روی سایت قرار داده است. امیدواریم
که این مجموعه مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد.

 Addicted
to Plastic مستندی است که تمرکز آن بیشتر برروی ضررها و تهدیدات زیست محیطی زباله
های پلاستیکی است که بیشترین سهم را در نوع زباله های شهری و حتی صنعتی دارند و به
سرعت نیز در حال افزایش هستند . با این مستند شما درک بهتری از چرخه پلاستیک و
بازیافت آن خواهید داشت.


دانلود رایگان | وطن دانلود






تاریخ : یکشنبه 90/9/20 | 7:40 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

کتاب  شبهای پیشاور مجموعه مناظراتی است که میان مرحوم سلطان الواعظین شیرازی و چند نفر از علمای اهل سنت در شهر پیشاور پاکستان صورت گرفته است. و دلیل نام گذاری آن هم همین است که این مناظرات در پیشاور پاکستان صورت گرفته است .
در این مناظرات که در طول 10 شب متوالی برگزار شده است، مرحوم سلطان الواعظین با استدلالاتی بسیار قوی از کتب خود اهل سنت ، حقانیت مکتب تشیع را به اثبات رسانده است بطوری که در پایان مناظرات چند نفر از علمای آنها اعتراف به حقانیت تشیع می کنند و شیعه می شوند .

 
دانلود کتاب شبهای پیشاور (18mb)

 

اگر حوصله خواندن کتاب را ندارید ، زیاد غصه نخورید . چون شما در عصر تکنولوژی زندگی می کنید . شما می توانید کتاب را به صورت صوتی دانلود کنید و در منزل یا محل کار و یا حتی در خودروی خود کتاب را گوش کنید !

 

دانلود جلسه اول و دوم
دانلود جلسه سوم
دانلود جلسه چهارم
دانلود جلسه پنجم
دانلود جلسه ششم
دانلود جلسه هفتم
دانلود جلسه هشتم
دانلود جلسه نهم
دانلود جلسه دهم


اگر هم می خواهید این کتاب را در موبایل خود داشته باشید و مطالعه کنید می توانید این فایل را دانلود کنید و با کپی در حافظه گوشی از اوقات فراغت خود استفاده بهتری کنید .

 

نسخه مخصوص گوشی موبایل کتاب شب های پیشاور 

 

بابا دیگه چیکار کنیم تا شما کتابخون بشید ! حوصله خوندن کتابو که نداری ، حوصله گوش کردنشم نداری ، تو موبایل هم می ریزی ولی هیچ وقت نمیخونیش ! حالا یه بنده خدایی اومده زحمت کشیده این کتابو خلاصه کرده ، خداوکیلی بیا این خلاصه رو بخون ! ناسلامتی شیعه امیرالمومنین هستیا ! یه تکونی به خودت بده چند تا دلیل خوب و محکم برای اعتقاداتت یاد بگیر .

 

شهابی در شب خلاصه کتاب شبهای پیشاور






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:58 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

شهابی در شب خلاصه کتاب ارزشمند شبهای پیشاور هستش . از اونجایی که می دونم این روزا کسی حوصله خوندن کتابای مفصل رو نداره ، بهتره از این تلخیص ها بزاریم تا شاید بتونیم واسه بازار کساد مطالعه یه خورده مشتری جمع کنیم !
 
جناب دکتر توحیدی اقدام به خلاصه برداری از کتاب شبهای پیشاور کرده اند و زحمت این کارو بر خودشون هموار کردن و اونو در کتابی به نام شهابی در شب برای استفاده ما تالیف کرده اند.

اما درباره شبهای پیشاور
کتاب شبهای پیشاور رو خیلی وقت پیش خوندم . کمتر بچه مذهبی هستش که این کتاب رو نخونده باشه یا حداقل از جریان اون خبر نداشته باشه .
جریان کتاب بطور خلاصه از این قراره :

مرحوم « سید محمدبن علی اکبر» مشهور به « سلطان الواعظین شیرازی» فرزند اشرف الواعظین حاج علی اکبر در حدود سال 1275 ش. (1314 ق.) در تهران متولد شد و مقدمات را در تهران فرا گرفت.
سپس در 12 سالگی به همراه پدرش به عراق رفت و مدت دو سال در کربلا، سطوح متوسطه را خواند. سپس در خدمت پدر به کرمانشاه عزیمت نمود و به تبلیغ شریعت پرداخت.

سید محمد سپس برای تکمیل علم و کمال خویش به کشورهای عراق، سوریه، فلسطین، اردن، مصر و هندوستان مسافرت نمود و با گروه های بسیاری از یهودیان، مسیحیان، برهمائیان و مسلمانان اهل سنّت و .... مناظرات دینی و مذهبی داشت .
علاوه بر آن، آثار گرانبهایی از وی به جای مانده که صد مقاله سلطانی در رد بر یهود و نصارا و نیز گروه رستگاران یا فرقه ناجیه در دو جلد از آن جمله اند.

مرحوم سلطان الواعظین ، در ربیع الاول سال 1345 هجری قمری درحالی که بیش از سی سال نداشت، بعد از تشرف به حج از طریق دریا، به کراچی و دیگر شهرهای مهم هند و پاکستان رفته و بنا به درخواست دوستان خود و با توجه به شهرتی که داشته، جلسات مناظره متعددی با علمای هندو و سایر مذاهب اسلامی برگزار می کند.

از جمله آن ها جلسه ای بوده که در حضور گاندی برگزار شده و با پیروزی او به اتمام رسیده است و در جراید آن روزگار هند چاپ می شود.
در شعبان همان سال هم به دعوت « سید عنایت علیشاه نقوی» (مدیر هفته نامه در نجف) و «محمد سرور خان» (از با نفوذترین خاندان قزلباش پاکستان) برای اجرای تنها برنامه سخنرانی عمومی خود به زبان فارسی در هند، « سیالکوت» و از آنجا به « پیشاور» پاکستان که در مرز افغانستان واقع شده می رود.

جلسات سخنرانی، عصرها در امام باره (حسینه) مرحوم « عادل بیک رسالدار» با موضوع « اثبات امامت» برگزار می شد و گاهی تا سه ساعت به طول می انجامید!

روزی دو نفر از روحانیان اهل سنت به نام های «حافظ محمد رشید» و «شیخ عبدالسلام» که اهل ملتان کابل بودند، به ملاقات ایشان آمده و تا ده شب مشغول مناظره می شوند. این جلسات که در منزل شخصی به نام « میرزا یعقوب علی» برگزار می شد و تا شش ساعت و گاه تا طلوع فجر ادامه می یافت، با حضور چهار نفر خبرنگار و حدود دویست مستمع شیعه و سنی اهمیتی یافته و گزارش آن هر روز صبح در جراید منتشر می گردد.

بعدها خود سلطان الواعظین از روی گزارشات چاپ شده در جراید، این مناظرات را در کتابی به نام « شب های پیشاور» مرتب و چاپ کرد.
مرحوم سلطان الواعظین شیرازی سرانجام در هجدهم مهر 1350 ش. برابر با بیستم شعبان 1319 ق. در 75 سالگی در تهران درگذشت و با تشییع با شکوهی در مقبره ابوحسین به خاک سپرده شد.

لینک دانلود شهابی در شب خلاصه کتاب شبهای پیشاور


لینک دانلود اصل فایل کتاب شبهای پیشاور بصورت پی دی اف (حجم: 18.8 مگابایت)






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:57 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

مجموعه خاطرات «فرمانده من» نوشته رحیم مخدومی، احمد کاوری، داوود امیریان، علی‌اکبر خاوری‌نژاد، حسن گلچین، هادی جمشیدیان و عباس پاسیار، یادمانی کوچک است که نام مردان بزرگی را در بردارد. فرماندهان بزرگی که کمتر جنگی در جهان مثل آن‌ها را به خود دیده است. فرماندهانی که نام آن‌ها در کوه‌ها، دشت‌ها و دریاهای این سرزمین پراکنده است.

کتاب «فرمانده من» تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ های متعدد رسیده است. این کتاب حاوی قصه هایی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی است. «من روز عاشورا برمی گردم، ‌شب هور، ‌رمز یا زهرا (س)، ‌فستیوال انفجار و گلوله، ‌مثل گل سرخ،‌ عقد آسمانی و مسیح کردستان» عنوان قصه های این مجموعه است.

در قسمتی از کتاب آمده است: «آدم های کوچک اندام ولی بزرگ منش را دوست دارم. وقتی شیفته شان می شوم سعی می‌کنم به هر طریقی با آنها رفاقت کنم. امروز بخت با من یار شده که ساعتی در ماشین فرمانده گردان باشم و با هم به «کرخه نور» برویم و ...»

رهبر انقلاب در یادداشتی درباره این کتاب اینچنین می‌نگارند: «السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه، السلام علیکم یا اصفیاء الله و خیرته، السلام علیکم یا انصار دین الله و اعوان ولیه... ای آیت‌های خدا، ای معجزه‌های ایمان، ای نشانه‌های تعالی جاودانه انسان... ای گل‌های محمدی که فساد و آلودگی جهان امروز نتوانست از شکوفایی بازداردتان، برقی شدید و دنیایی تاریک را روشن کردید، حجتی شدید بر آن کوته‌نظران که بالندگی انسان الهی را در عصر تسلط مادیت ناممکن می‌دانستند. خاطره مسلمانان صدر اسلام را زنده کردید و صدق و اراده و فناء فی الله را حتی بیش از آنان به نمایش گذاشتید... آنان به نفس پیامبر و نزول پیاپی آیات قرآن دل را گرم و جان را تازه می‌کردند اما شما چه؟!! حقاً خلوص و تقوا را مجسم کردید و برای آن امام به حق که مظهر خلوص و تقوا بود، سربازانی شایسته شدید... سلام الله علیه و علیکم و هنیئا لکم رحمه ربکم. کتبه بیمنه الوازره اسر المانیه و ذلیل نفسه علی الحسین غفرالله له و رحمه و حشره مع اولیائه و الحقه بهذه الزمره الطیبه. آمین. این کتاب در 13 رجب 1411 با چشمی لبریز از اشک شوق و حسرت زیارت شد.»


دانلود کتاب فرمانده من

دست خط آقا در انتهای کتاب فرمانده من 

دست خط رهبری در انتهای کتاب فرمانده من






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:56 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

کتاب مسئله حجاب

شهید مرتضی مطهری 

 








دانلود مسئله حجاب



دانلود مسئله حجاب برای موبایل








تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:56 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

 

در محضر بهجت 
تالیف : محمدحسین رخشاد 









دانلود کتاب در محضر بهجت  (لینک غیر مستقیم)

دانلود کتاب در محضر بهجت برای موبایل

 






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:55 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

ه زبان و اندام ها

از آن جائى که جامعه خصوصا جامعه مسلمین به گناهان بزرگ و کوچک، فردى و اجتماعى جوارحى و جوانحى، فعلى و قولى، و بالاخص به گناهان مهلک زبان آلوده بوده و کمتر کسى در فکر چاره آن برآمده، و خیلى کم به دنبال علاج آن رفته، و در مداواى آن بى تفاوت بوده اند و شاید متوجه اصل مرض نگشته و خویشتن را مریض به حساب نیاورده، تا به فکر درمان باشند؛ و یا مایوس از علاج شده، راه مداوا را بر خود مسدود کرده،از بهبودى ناامید شده، غافل از آن که هر دو راه، نادرست و هر دو تشخیص نابجاست، به علت این که مگر ممکن است به غیر از پیمبران و ائمه هدى(ع)کسى خود را از آفات و اخلاق زشت و امراض روحى منزه دانسته، خویشتن را تبرئه کند، با این حال اگر کسى خود را مریض ندانسته و خویشتن را از فساد و انحراف پاک و منزه داند، راه نادرستى رفته باید به هوش آمده درباره خود مطالعه زاید کرده رفتار و کردارش را زیر نظر آورد و اخلاقیات و اعمال خویشتن را محاسبه دقیق نموده بررسى کامل کند. آن گاه اگر خود را معیوب و ناقص و مریض تشخیص داده باید بداند که مرض هر چه باشد و از هر که باشد قابل علاج و مداوا خواهد بود و در دنیا مرض و دردى از شرک و کفر بالاتر دیده نشده و تصور نخواهد گردید، در عین حال خداوند بزرگ پیمبران را براى مداوا و بیدارى و هدایت مشرکین و کفار فرستاده تا آنان را رهبرى کرده، دردهایشان را مداوا کنند.
کتابى که از نظر مبارک خوانندگان محترم مى گذرد مناظره اى است میان زبان و اندامها که در آن زیانها و ضررهائى که بشر از ناحیه آنها مى بیند باز گو شده و راستى انسان در میانشان مظلوم بوده، اگر بر آنها پیروز گشته و آنها را اسیر خود قرار داده و بر آنها امیر شود به سعادت دنیا و آخرت نائل گشته و فلاح و رستگارى را به دست آورده، ولى اگر خداى نخواسته بر آنها امیر نشود. بلکه اسیر آنها گردد شقاوت دنیا و آخرت را تحصیل نموده، جایگاه خود را باید در آتش ببیند و در انتظار آن، عمر را سپرى کند.
ناگفته نماند که این گونه مناظره فرضى و یا صحنه سازى نبوده بلکه چنین مناظره اى واقعیت داشته و از متن آیات و روایات استفاده مى شود، چنان که از روایت اول کتاب به طور کامل روشن خواهد شد .

دانلود کتاب مناظره زبان و اندام ها 

دانلود کتاب مناظره زبان و اندام ها برای موبایل






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:54 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

 

نوشته دکتر محمد تیجانی تونسی
ترجمه سید جواد مهری
کتابی در مورد خود دکتر محمد تیجانی است که سنی بودند ایشون و سپس با تحقیق و تفحص های فراوان و این که چه چیزهایی در مذهب شیعه است و چرا باید قبول داشت، شیعه می شوند.
کتاب بسیار معروفی در باب مناظره بین شیعه و اهل سنت

» حجم: 1.41 مگابایت؛
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 170

 

دانلود کتاب آنگاه هدایت شدم 

یا 

لینک دوم دانلود (مستقیم)






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:53 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

مجموعه ای کامل از کتاب های شهید مطهری شامل 70 کتاب با حجم تنها 23 مگابایت رو گذاشتم تا عزیزان دانلود کنند . تمام این کتاب ها بصورت جداگانه در سایت شهید مطهری موجود هستن . اما برای اینکه عزیزان راحت تر دانلود کننن همه رو یکجا تقدیم کردم . 

برای دانلود روی هر کدوم از لینکهای زیر کلیک کنید: (لینک اول مستقیم است و مابقی لینک ها غیر مستقیم)


http://sedayeto.persiangig.com/motahari.zip

یا


http://parsaspace.com/files/0401944884/motahari.zip.html

یا

http://s1.picofile.com/file/6769551306/motaharii.zip.html

یا

http://www.mediafire.com/?3lu933x4nza66f4

یا

https://rapidshare.com/files/912958188/motahari.zip






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:52 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.