سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خلاصه:
32% از مواد زاید در آمریکا ظروف و بسته بندی ها هستند. در حدود 65% از این مقدار را مواد زیست پایه مانند کاغذ، مقوا، چوب و بقیه آن را شیشه، فلزات و پلاستیک ها تشکیل می-دهند. شیشه ها و فلزات بسیار فراوان هستند. اما پلاستیک ها از منایع نفتی محدود بدست می آیند. به همین دلیل برای کاهش وابستگی به منابع نفتی تمایل زیادی جهت ساخت بسپارهای زیست پایه وجود دارد. در این مقاله مروری بر پیشرفت های اخیر در استفاده از بسپارهای زیستی در کاربردهای بسته بندی و پایداری این بسته بندی ها شده و تحلیلی از زندگی آنها از بدو تولد تا مرگ (مرحله به مرحله) و هم چنین قوانین مربوط به این مواد ارائه می گردد.
ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 89/8/1 | 12:6 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()


صنایع دارویی در زمینه بسته‌بندی‌های حبابی به سدگرهایی احتیاج دارند که محصولات را از رطوبت، اکسیژن و نور محافظت کنند. علاقه رو به رشدی برای فیلم‌های فوقسدگر حبابی به منظور محافظت از داروهایی که به رطوبت حساس هستند، وجود دارد زیرا آنها به بسته‌بندی‌هایی با قدرت مراقبت بیشتر نیاز دارند.
بسته‌بندی‌های حبابی دارویی: بازاری رو به رشد
آن‌گونه که پیش بینی می‌شود، بسته‌بندی حبابی در آمریکا رشد ثابتی خواهد داشت، از 1.7 میلیارد دلار در سال 2006 به 2.5 میلیارد دلار در سال 2011 . یکی از دلایل این امر این است که این بسته‌بندی گزینه‌ای برای داروهای جامد با مصرف خوراکی یکبار مصرف شده است که در آزمایشگاه‌های بسیاری آزمایش شده است و در بیمارستان‌ها به کمک بیماران امده است.
آنچه از زمان‌های گذشته به نظر می‌رسد این است که در آمریکا بیشتر داروها را در بطری به فروش می‌رسانند ولی در اروپا و سایر نقاط دنیا بسته‌بندی‌های حبابی ترجیح دارند. اروپا هم‌چنین دارای یک بازار رو به رشد برای بسته‌بندی‌های حبابی دارویی دارد، زیرا این بازار از 1.9میلیارد دلار در سال 2006 تا 2.6 میلیارد دلار در سال 2011 رشد خواهد داشت.
ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 89/8/1 | 11:58 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.