سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

برای افزایش کاربردها در جاهایی که به انعطاف زیادی نیاز است، قیدهای مقاومت ضربه ای باید لحاظ گردد. Master Bond برای این منظور پلیمر EP37-3FLF را توسعه داده است.

به گزارش سایت خبری پپنا، این پلیمر مقاومت استثنایی در برابر برودت دما و سیکل های حرارتی شدید دارد. گرمازایی کم این سیستم را به یک پلیمر مناسب برای سیستم های ریخته گری، خصوصاً در بخش هایی با عرض و ضخامت زیاد تبدیل می کند. یکتا بودن خواص به آن اجازه می دهد بدون اعمال فشار به ترکیبات الکترونیکی ظریف باعث بهبود کارایی آنها شود.

محدوده سرویس دهی این سیستم بین 4درجه کلوین تا 250 درجه فارنهایت می باشد و دمای اتاق در عرض 2 تا 3 روز باعث بهبود آن می شود و این زمان در زمان در دماهای بالاتر سریع تر می شود. حد تحمل برش طولی EP37-3FLF بیش ازpsi 2000 و کشش پوسته ای آن در حدود pli 25 می باشد. میزان کشش این اپوکسی منعطف در حدود 180 درصد می باشد. همچنین یک عایق بسیار مناسب است که مقاومت حجمی 1x1014 ohm-cm را دارد. این پلیمر یک قید مناسب برای انواع زیرلایه ها از جمله آهن، شیشه و رزین و بسیاری از مواد پلاستیکی می باشد و قابلیت استفاده در صنایع نوری، الکتریکی، الکترونیکی و کامپیوتری و OEM را دارد. همچنین این پلیمر به صورت مایع به فروش می رسد و در گالن های دربسته ماندگاری در حدود 6 ماه را دارد.

منبع: هیتنا






تاریخ : شنبه 90/7/16 | 5:5 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.