سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه خاطرات «فرمانده من» نوشته رحیم مخدومی، احمد کاوری، داوود امیریان، علی‌اکبر خاوری‌نژاد، حسن گلچین، هادی جمشیدیان و عباس پاسیار، یادمانی کوچک است که نام مردان بزرگی را در بردارد. فرماندهان بزرگی که کمتر جنگی در جهان مثل آن‌ها را به خود دیده است. فرماندهانی که نام آن‌ها در کوه‌ها، دشت‌ها و دریاهای این سرزمین پراکنده است.

کتاب «فرمانده من» تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ های متعدد رسیده است. این کتاب حاوی قصه هایی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی است. «من روز عاشورا برمی گردم، ‌شب هور، ‌رمز یا زهرا (س)، ‌فستیوال انفجار و گلوله، ‌مثل گل سرخ،‌ عقد آسمانی و مسیح کردستان» عنوان قصه های این مجموعه است.

در قسمتی از کتاب آمده است: «آدم های کوچک اندام ولی بزرگ منش را دوست دارم. وقتی شیفته شان می شوم سعی می‌کنم به هر طریقی با آنها رفاقت کنم. امروز بخت با من یار شده که ساعتی در ماشین فرمانده گردان باشم و با هم به «کرخه نور» برویم و ...»

رهبر انقلاب در یادداشتی درباره این کتاب اینچنین می‌نگارند: «السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه، السلام علیکم یا اصفیاء الله و خیرته، السلام علیکم یا انصار دین الله و اعوان ولیه... ای آیت‌های خدا، ای معجزه‌های ایمان، ای نشانه‌های تعالی جاودانه انسان... ای گل‌های محمدی که فساد و آلودگی جهان امروز نتوانست از شکوفایی بازداردتان، برقی شدید و دنیایی تاریک را روشن کردید، حجتی شدید بر آن کوته‌نظران که بالندگی انسان الهی را در عصر تسلط مادیت ناممکن می‌دانستند. خاطره مسلمانان صدر اسلام را زنده کردید و صدق و اراده و فناء فی الله را حتی بیش از آنان به نمایش گذاشتید... آنان به نفس پیامبر و نزول پیاپی آیات قرآن دل را گرم و جان را تازه می‌کردند اما شما چه؟!! حقاً خلوص و تقوا را مجسم کردید و برای آن امام به حق که مظهر خلوص و تقوا بود، سربازانی شایسته شدید... سلام الله علیه و علیکم و هنیئا لکم رحمه ربکم. کتبه بیمنه الوازره اسر المانیه و ذلیل نفسه علی الحسین غفرالله له و رحمه و حشره مع اولیائه و الحقه بهذه الزمره الطیبه. آمین. این کتاب در 13 رجب 1411 با چشمی لبریز از اشک شوق و حسرت زیارت شد.»


دانلود کتاب فرمانده من

دست خط آقا در انتهای کتاب فرمانده من 

دست خط رهبری در انتهای کتاب فرمانده من






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:56 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.