سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب  شبهای پیشاور مجموعه مناظراتی است که میان مرحوم سلطان الواعظین شیرازی و چند نفر از علمای اهل سنت در شهر پیشاور پاکستان صورت گرفته است. و دلیل نام گذاری آن هم همین است که این مناظرات در پیشاور پاکستان صورت گرفته است .
در این مناظرات که در طول 10 شب متوالی برگزار شده است، مرحوم سلطان الواعظین با استدلالاتی بسیار قوی از کتب خود اهل سنت ، حقانیت مکتب تشیع را به اثبات رسانده است بطوری که در پایان مناظرات چند نفر از علمای آنها اعتراف به حقانیت تشیع می کنند و شیعه می شوند .

 
دانلود کتاب شبهای پیشاور (18mb)

 

اگر حوصله خواندن کتاب را ندارید ، زیاد غصه نخورید . چون شما در عصر تکنولوژی زندگی می کنید . شما می توانید کتاب را به صورت صوتی دانلود کنید و در منزل یا محل کار و یا حتی در خودروی خود کتاب را گوش کنید !

 

دانلود جلسه اول و دوم
دانلود جلسه سوم
دانلود جلسه چهارم
دانلود جلسه پنجم
دانلود جلسه ششم
دانلود جلسه هفتم
دانلود جلسه هشتم
دانلود جلسه نهم
دانلود جلسه دهم


اگر هم می خواهید این کتاب را در موبایل خود داشته باشید و مطالعه کنید می توانید این فایل را دانلود کنید و با کپی در حافظه گوشی از اوقات فراغت خود استفاده بهتری کنید .

 

نسخه مخصوص گوشی موبایل کتاب شب های پیشاور 

 

بابا دیگه چیکار کنیم تا شما کتابخون بشید ! حوصله خوندن کتابو که نداری ، حوصله گوش کردنشم نداری ، تو موبایل هم می ریزی ولی هیچ وقت نمیخونیش ! حالا یه بنده خدایی اومده زحمت کشیده این کتابو خلاصه کرده ، خداوکیلی بیا این خلاصه رو بخون ! ناسلامتی شیعه امیرالمومنین هستیا ! یه تکونی به خودت بده چند تا دلیل خوب و محکم برای اعتقاداتت یاد بگیر .

 

شهابی در شب خلاصه کتاب شبهای پیشاور






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:58 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.