سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرچم روسیه     مرگ بر اسرائیل


سرویس بین‌الملل ـ دو روز پس از اعلام شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به دست نیروهای مسلح ایران، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «لیبرمن»، وزیر خارجه خود را به مسکو می‌فرستد تا از مقامات روسیه بخواهد از هر گونه معامله با ایران به ویژه فروش موشک‌های اس 300 در ازای دستیابی به اطلاعاتی درباره هواپیمای شکار شده آمریکایی خودداری کنند.

به گزارش «تابناک»، نتانیاهو پیش از فرستادن لیبرمن، این موضوع را با مقامات عالی رتبه آمریکا نیز در میان می‌گذارد. به محض رسیدن لیبرمن به مسکو، وی در کاخ کرملین با ولادیمیر پوتین دیدار می‌کند، ولی نخست وزیر روسیه ترجیح می‌دهد که در این باره صحبتی با لیبرمن نکند و حتی وجود معامله میان تهران و مسکو را در این زمینه رد می‌کند!

لیبرمن پس از بیرون آمدن از کرملین به خبرنگاران می‌گوید: مواضع روسیه درباره خاورمیانه سازنده نیست و مقامات آمریکا از طریق راه‌‌های ارتباطی دیگر نیز موفق نمی‌شوند با پوتین و مدودف درباره معامله احتمالی بین ایران و روسیه گفت‌وگو کنند.

این هواپیمای بدون سرنشین، نخستین هواپیما از این مدل بود که وارد خاک ایران می‌شد و مأموریتش با شکست روبه‌رو شد و ایران توانست در نبردی الکترونیک، کنترل هواپیما را از اختیار آمریکایی‌ها درآورده و در اختیار خود بگیرد.


منبع : خبرگزاری تابناک






تاریخ : دوشنبه 90/9/21 | 11:22 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.