سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاید بتوان ماشین های فروش خودکار را حلقه اتصال تجارت و تکنولوژی در مکان های عمومی نامید. یک شرکت تولید کننده ماشین فروش خودکار به نام Sanden با همکاری شرکت اینتل، ایده نسل بعدی ماشین های فروش خودکار را ارائه کرده است.

 

ویژگی بارز این طرح آن است که این ماشین باید حدس بزند شما قصد خرید چه چیزی را دارید. برای این محصول یک نمایشگر 65 اینچی HD شفاف، در نظر گرفته شده است. این نمایشگر به گونه ای است که محصولات این ماشین فروشنده از پشت آن قابل رویت می باشد.

 

زمانی که یک مشتری به این ماشین فروش نزدیک می شود توسط دوربین و اسکنر های دستگاه بررسی و اطلاعاتی نظیر حالت، جنسیت و پیر و یا جوان بودن او توسط این ماشین مورد تحلیل قرار می گیرد. پس از این بررسی، ماشین سعی می کند پیشنهادهایی مطابق با سلیقه مشتری به او ارایه کند.

 

از طرفی هر زمان هم که مشتری در اطراف این دستگاه فروش خودکار حضور نداشته باشد، متن و تصاویر انیمیشن جهت تبلیغات و همچنین زمان توسط یک ساعت دیجیتالی بزرگ بر روی صفحه نمایشگر این ماشین نمایش داده خواهد شد. یا اینکه پیش بینی شده این ماشین در مواقع ضروری کار نمایش اطلاعات مهم مانند راه های خروج اضطراری از ساختمان را به عهده داشته باشد.

 

نمی توان مطمئن بود که نظر این ماشین فروش خودکار تا چه حد به نظر یک مشتری در خرید یک کالا نزدیک است. اما این گجت های دوست داشتنی اگر کمی باهوش تر باشند، شاید بتوانند در آینده جایگزین شغل های زیادی بشوند.

فید نارنجی






تاریخ : یکشنبه 90/9/27 | 9:10 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.