سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای مشایی دست تنها نیستند ، ایشان دارای اعوان و انصاری نیز هستند که در پست های مختلف صادقانه به ایشان و آرمانشان خدمت می کنند و تا پای جای ایستاده اند . از جمله آن جنابان آقای جوانفکر است که دستی به قلم دارند و سوار بر مرکب روزنامه ایران شده اند و ویژه نامه خاتون نامه ای برای خاتون ها راه انداخته اند تا از حقوقشان دفاع کند .
از شخصیت آقای جوانفکر که شخصی در تعریف از دولت بسیار افراطی است و تا پای جان در دفاع از اقای مشایی ایستاده است ، اگر بگذریم تازه میرسیم به یکی از خدمات ایشان به جریان انحراف خواه و انحرافی یعنی ویژه نامه خاتون .
« خاتون 1 » که ویژه نامه در 258صفحه در روزنامه ایران ( متعلق به بیت المال ) به مسئله حجاب و پوشش اختصاص دارد ، یک نکته جالب دیگر اینکه این ویژه‌نامه به صورت تمام رنگی و با کاغذ گلاسه منتشر شده !!!
خب از جیب باباشون که نمیدن ، از پول بیت المال میدن بعدشم برای تبلیغ دین خرج نمیکنن که بگن اصراف هست .
در این بخش ابتدا به بررسی مختصری از تصاویر خاتون می پردازیم :ویژه نامه خاتون،جوانفکر،ایران،بدحجاب،گشت ارشاد،کهر،مشایی،بی حجابی ، فساد
 1 - تصویر خاتون که نماد اصیل دختر ایرانی قلمداد شده با می توانید ببینید که موها و گردن و سینه اش آشکار است و چادری سفید گل گلی بر سر دارد.
شاید برخی اشکال بر اهمیت این تصویر کنند ولی غافل از این نکته نباشیم که این تصویر با ابروان به هم چسبیده ذهن مارا به زمان قجر می برد ، البته ذهن ما قبلا به وسیله فیلمهای تاریخی پخش شده از تلوزیون آماده شده است تا بپذیریم که در آن زمان زنان اینگونه بودند و موهابه این سبک بیرون بود ( که کاملا اشتباه است چرا که آن زمان پوشیه و چادر سیاه بین مردم مرسوم بود ( خدا لعنت کند رضا شاه و آن فرزندش را ) ) این حرکت ذهنی بلاخره به اینجا منتهی می شود که اولا چادر سیاه چیز جدیدی است که جدیدا ابداع شده و ثانیا مردم قدیم که دیندار تر بودند در حجاب اینقدر سخت گیر نبودند و نتیجه می شود انحراف افکار عمومی اما زیرکانه .
                 
عکسها و کاریکاتور هایی که سخن بسیار برای گفتن دارند و سیگنال های خطر ناکی ارسال میکنند.
اطلاع دارید که در عصر امروز کاریکاتور و تصویر در انتقال مفاهیم نقش بسیار قوی وموثری بازی میکند .
شما با دیدن این کاریکاتور چه نکته ای برداشت می کنید ؟
( تو بخش نظرات برداشتتون رو حتما اعلام کنید )

                  کاریکاتور موهن ، کاریکاتور خاتون ، خاتون،ایران، کلهر،جوانفکر،مشایی،کاریکاتور،جریان انحرافی، مشایی

برداشت من این است : یک خانمی با لباسی گشاد و مناسب که بدن نما و تحریک کننده نیست ولی در عوض همه موهایش بیرون است جلو تر میرود و دو نفر خانم که به ظاهر حجاب دارند ولی لباس تنگ و بدن نما و تحریک کننده پوشیده اند از او به عنوان بی حجاب بد گویی می کنند .

چند پیام وجود دارد :
اول اینکه چون بد حجاب ها انگشت نما هستند کسانی که آنها را مذمت می کنند معمولا خانمهای با حجاب هستند ، پس این دو زن نماد زن محجبه ما هستند که به ظاهر حجاب دارد ولی از همه فاسد تر است ( امروزه هم گاهی برخی میگویند که من خیلی دیدم زن بد کاره ای که چادر سر میکنه ) دلالتش این است که تویی که به بد حجابی تذکر میدهی تو از آن فاسد تری .
دوم اینکه آن زن بدون حجاب را شخصی پاک معرفی می کند که قلبش پاک است ، آرایش ندارد ، شخصی موفق و درس خوان است ولی خب دوست ندارد موهایش را بپوشاند ،" اصلا حجاب به چند تا تار مو نیست " درست است این خانم حجاب ندارد ولی از آنهایی که حجاب دارند پاک تر است .
و ...
شما از این تصویر چه نکاتی برداشت کردید ؟
می بینید چه مضامین خطرناکی را با یک کاریکاتور بظاهر ساده منتقل می کنند ؟
عزیزان روزنامه ایران متعلق به بیت المال است و کسی که بر مدیریتش چنگ انداخته یکی از اعوان جناب مشایی است نه از ضد انقلاب های خارج از کشور (بلکه از منحرفین داخلی است ) .
و تصویری دیگر دارای پیامی دیگر ..
تصویر بعدی مربوط به بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ! است .
ابتدا این حدیث مولایمان حضرت امیر به ذهنم رسید که می فرمایند : ان المرأة ریحانة لیست بقهرمانة: همانا زن ریحانه و گل لطیفی است ،زن قهرمان میادین نیست . 

ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد
ما زنانمان را که ناموسانمان هستند با لباسهای تنگ و بدن نما و گاها بدون پوشش مناسب میفرستیم تا بروند و مدال بیاورند و قهرمان بشوند و بعد پزش را بدهیم که خواهر من ، همسر من ، دختر من در مسابقات بزن بزن قهرمان است !. 

     ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد  ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد  ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد
       ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد  ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد  ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد
البته اینجا هم وقتی میگویند ورزشکاران زن با حجاب اسلامی در فلان مسابقه حاضر شدند باز این سیگینال را می فرستند که پس این نوع حجاب اسلامی است . !
تصویر بعدی به معرفی 40 نفر از زنان نقش آفرین در تاریخ ایران پرداخته است که در میان آنان افراد مهمی چون خانمها هدیه تهرانی ، الهام حمیدی، ترانه علیدوستی ، فریبا کوثری و افراد معلوم الحال دیگر  به چشم می خورند .     
     ورزشکاران با حجاب،مشایی ، جریان انحرافی ،جوانفکر،بدحجابی،احمدی نژاد،ایران،خاتون،گشت ارشاد،الهام حمیدی،هدیه تهرانی،ترانه علیدوستی،فریبا کوثری،مهناز افشار
حالا اینکه این افراد چه نقشی در تاریخ ایران ایفا کرده اند باید از آقای مشایی پرسید .
به نظر شما این افراد با چه معیاری انتخاب شده اند ؟ جای زنانی که در دفاع مقدس یا انقلاب اسلامی با جان و دندان از اسلام و ایران دفاع کردند کجاست ؟ جای زنان دانشمند و عالم کجاست ؟
و حکایت همچنان باقیست ...






تاریخ : جمعه 90/10/9 | 7:19 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.