سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات

 

من رأی می دهم

 

این روزا همه تو فکر اینند که برای 12 اسفند به کی رأی بِدند؟ اصلاً تو انتخابات شرکت بکنند یا نه؟ بعد از جریان فتنه و رو شدن دست بعضی چهره ها، مردم دیگه به اونا اعتماد ندارند. بعضیا هم که چهره خودشونو پشت نقابِ ریا مخفی کرده بودند پا به عرصه ی انتخابات گذاشتند.

 

این انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخورداره، چرا که دشمن از طرفی مثل همیشه سعی می کنه مردم رو از رفتن به پای صندوقهای رأی منع کنه، اونائی که به تلوزیون ایران نگا نمی کنند و چشمشون به شبکه های ماهواره ایه، ممکنه در این آزمون سرنوشت ساز شرکت نکنند، البته خودشون می دونند، اگه کسی به مجلس راه پیدا کنه و باب میل اونا نباشه، دیگه حق مخالفت ندارند.

 

اهمیت دیگه ای که تو این مرحله از انتخابات هستش، اینه که علاوه بر حضور حداکثری مردم که تیر خلاص بر قلب دشمن میزنه، انتخاب افرادی هست که وابسته به گروه های مخالف نظام و رهبری نباشند، با وعده و وعید به مجلس راه پیدا نکنند، اونائی که هدف اصلیشون کسب قدرت و غصب صندلیهای مجلس نباشه.

 

باید ببینیم رهبری از ما چی می خواد؟ علماء و مراجع از ما چه انتظاری دارند؟ وظیفه شرعیِ ما چیه؟ این انقلاب با خون شهیدان رشد و نمو کرده، و هر کی که به مجلس راه پیدا می کنه باید یه گوشه چشمی به گلزار شهدا، خانواده ی شهدا، فرزندان شهدا و... داشته باشه، ما تا آخر مدیون خانواده ی شهدا و ایثارگرانیم.

 

حرف برای انتخابات زیاده، من فقط خواستم بگم که ما هم هستیم، همه باید برای انسجام اسلامی و وحدت مردممون تو این انتخابات شرکت کنند، عین روز روشنه که خیلیا دلشون میخواد ما تو صحنه نباشیم و اونا به ما خط بدن و بجای ما تصمیم بگیریند، ولی کور خوندن.

 

ما به کوری چشمشون تو انتخابات شرکت می کنیم و سعی می کنیم به بهترین کاندیداها رأی بدیم.

 

حالا یه سؤال، شما تو انتخابات شرکت می کنین؟ به نظر شما نماینده ی اصلح باید چه ویژگیایی داشته باشه؟

منبع وبلاگ بوی سیب






تاریخ : جمعه 90/12/12 | 7:51 صبح | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.