سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وایمکس درد چه کسانی را دوا می کند؟

وایمکس درد چه کسانی را دوا می کند؟ 
صاحبان کسب و کار
بیزینس من ها یا به قول خود مان صاحبان کسب و کار یکی از مشترکان وایمکس هستند. این افراد به دلیل نیاز به اطلاعات فوری خرید و فروش می توانند از اینترنت پرسرعت استفاد ه کنند. اما سوال اینجاست که چرا از وایمکس؟ در جواب می توان گفت که صاحبان کسب و کار بیشتر وقتشان را به سفر مشغولند. این سفر، هم به درون شهر و هم به خارج از شهر مربوط می شود. افرادی که دائم در سفرند و نیاز به اینترنت فوری و پرسرعت دارند، می توانند از وایمکس استفاد ه کنند. د لیل مزیت وایمکس برای چنین کسانی مود م قابل حمل آن است. همچنین اینترنت پرسرعت بی سیم و سیار می تواند درهر شهر یا منطقه ای از شهر مشکل معامله گران نیازمند به اینترنت را حل کند البته اگر در آیند ه مشکل استفاد ه در حال حرکت وایمکس ایران حل شود که معامله گران در راه سفر هم از اطلاعات مورد نیازشان در اینترنت بهره مند خواهند شد.

دانشجوها

ما دانشجوها از گرد ش در اینترنت به هیچ وجه خسته نمی شویم. مخصوصا اگر به دنبال اطلاعاتی برای پروژه عملی یا پایان نامه باشیم. وایمکس هم می تواند یکی از راه های اتصال ما به اینترنت باشد، البته یکی از بهترین راه ها. البته اگر خوابگاهی هم باشیم می توانیم از وایمکس استفاد ه کنیم. علاوه بر خوابگاه سرکلاس ها و در مکان زند گی مان هم می توانیم به اینترنت دسترسی داشته باشیم. سرعت نسبتا خوب وایمکس نسبت به باقی روش های د یگر دسترسی به اینترنت می تواند به ما در رسید ن به اطلاعات مورد نیاز کمک کند. همچنین امکان دانلود بیشتر در وایمکس می تواند دریافت بیشتر دانسته های اینترنتی رابرای دانشجویان راحت تر کند. اگر از دانلود های نا محدود این فناوری استفاد ه کنیم می توانیم استاد هایمان را با اطلاعات صوتی و تصویری دانلود شد ه خوشحال کنیم.

مغزها

منظور از مغزها همان نخبه های ایرانی اند که همواره به دنبال آخرین دانش های علمی، اینترنت را زیر و رو می کنند. کسانی با این مشخصه خود شان هم دانش های علمی مفیدی دارند که به ثبت می رسانند. آنها با در اختیار داشتن اینترنتی پرسرعت هم می توانند از دانش های به روز د نیا آگاهی پیدا کنند و هم اختراعات، ابداعات و دانش های خود شان را به صورت مجازی در اختیار مراکز علمی معتبر دنیا قرار د هند. آنها از این طریق توان برقراری ارتباط مکاتبه ای با دانشگاه های بزرگ دنیا را هم خواهند داشت. چه بسا وایمکس راه ورود شان به آن مراکز یا حتی بورسیه شد نشان را هم باز کند.

خبرنگارها

سرعت انتشار اخبار؛ این مهم ترین اصل در خبرنگاری امروز است. خبرنگارها کسانی هستند که بیشتر زمان عمرشان را به انتقال اطلاعات مشغولند. ارسال و دریافت خبر، گزارش، مصاحبه و اطلاعاتی از این دست یا حتی عکس برای عکاسان خبری نیاز به اینترنت پرسرعت دارد؛ پس چه بهتر که این اینترنت در بیشتر مکان ها همراه و در اختیار خبرنگار باشد. این امر به او کمک می کند تا سریع تر اطلاعاتش را منتشر کند. علاوه بر آن برای گرفتن خبر، گزارش، مصاحبه یا عکس در مورد هر موضوعی نیاز به دانش درباره آن دارد که اینترنت به کمکش می آید. وایمکس می تواند درد بی اینترنتی خبرنگارها را درمان کند. آنها در مکان هایی اطلاعاتشان را دریافت می کنند و سریع تر می توانند آن را به تریبونشان برای انتشار منتقل کنند. در بسیاری از حالات حتی می توانند با سرعتی که وایمکس در اختیارشان قرار می د هد دانش مربوط به سوژه هایشان را دریافت کنند.

کارمند ها

استفاد ه بیشتر از وقت و زمان روز به روز با اهمیت تر می شود. زمانی که صرف رفت و آمد به محل کار می شود، خستگی بیشتر از انجام کار به تن کارمندان می گذارد. همین علت در بسیاری از موارد شاید مانع انجام کار بهینه شود. به تازگی عواملی مثل افسرد گی کارمندان، آلود گی بیش از حد هوا بر اثر رفت و آمد و ترافیک سنگین خیابان ها باعث شد ه طرح دورکاری برای کارمندان مطرح شود. در این طرح تنها اینترنت است که به داد کارمندان می آید. با داشتن ارتباطی مجازی آن با سرعت بالا و امکان استفاد ه در هر مکانی نیاز حضور کارمندان را در محل کارشان به حداقل می رساند. وایمکس راه حلی است که به اجرای بهتر این طرح کمک می کند. اگر کارمندی از مزایای وایمکس باخبر شود، می تواند با خرید آن زودتر داوطلب طرح دورکاری شود.

خریداران و فروشند گان اینترنتی

کشور ما مدت زیادی نیست که امکان خرید اینترنتی را برای کاربرانش فراهم کرده است. با نفوذ اینترنت به خانه ها شاید بتوان گفت تا حدود زیادی از رفت و آمد ها کم شده است. یکی از بزرگ ترین دلیل رفت و آمد ها خرید کرد ن است. این خرید می تواند از سوپر مارکت سرکوچه باشد یا حتی از فروشگاهی در شهری دیگر، بسیاری از شرکت های خد ماتی و رفاهی بزرگ و فروشگاه های کوچک به فروش اینترنتی محصولاتشان پرداخته اند. بسیاری از خریداران هم طرفدار این نوع خرید شده اند. شما هم اگر یک بار از دورن منزل خرید کرده و کالا را در منزلتان دریافت کنید، طرفدار خرید اینترنتی خواهید شد.
برای فروشند گان اینترنتی و خریدارانشان داشتن وایمکس بسیار خوب است زیرا خرید اینترنتی به دلیل چند مرحله بود ن و انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر نیاز به سرعت بالایی دارد. همچنین خریداران می توانند در هر منطقه ای که نیازمند کالایی شد ند از این روش استفاد ه کنند.

خوره های دانلود

جدید ترین موسیقی ها، فیلم ها، عکس ها، نرم افزارهای کامپیوتری، بازی های کامپیوتری و مواردی از این قبیل را باید از کسانی سراغ گرفت که ساعت ها پای اینترنت هستند. حتما در میان دوستانتان چنین کسانی پیدا می شوند. شاید هم خود تان یکی از علاقه مندان دانلود باشید. بزرگ ترین مزیت وایمکس بعد از سیار بود نش امکان دانلود نامحدود آن است. شما می توانید در خرید هر نوع از سرعت وایمکس با کمی هزینه بیشتر، اجازه دانلود نا محدود را داشته باشید. در این صورت قدرت رقابت با دوستانتان در آرشیو جدید ترین داده های اینترنت بالا می رود.

کاربران خانگی

کاربر خانگی کسی است که از محل زندگی اش مشترک وایمکس، شود. با این تعریف دانشجوها، کارمندان و یا حتی علاقه مندان به دانلود هم جزو کاربران خانگی به شمار می آیند.اما شاید شما کاربری باشید که بیشتر وقتتان را در منزل سپری کرده و جزو هیچ یک از گروه های یاد شده نباشید. شما احتمالا علاقه مند به حضور در دنیای مجازی برای مرور اخبار روزانه، آموزش از راه دور و انجام اموری از این قبیل در اینترنت هستید. در این صورت وایمکس یکی از راحت ترین راه های رسید ن شما به اینترنت است. اگر علاقه تان به اینترنت در حدی باشد که تنها به منزل ختم نشود، وایمکس بیشتر به درد تان می خورد. در مسافرت ها به شرطی که در منطقه تحت پوشش اپراتورتان باشید می توانید سرگرم دوست مجازی تان شوید. جزو هر کدام از این دسته بندی ها که باشید، وایمکس می تواند نیازهایتان را برطرف کند. اما اگر در هیچ کدام جای نمی گیرید شاید بهتر است با همان دایال آپ یا ای دی اس ال کارتان را راه بیندازید. البته کمی دست نگه دارید و صفحات بعدی را بخوانید. احتمالا پیشنهاد های بهتری دریافت می کنید.
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال





تاریخ : سه شنبه 91/5/31 | 4:45 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.