سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت Steer که یک شرکت هندی تولید کننده ماشین آلات فرآیندی پلاستیک ها است به تازگی ادعا کرده است که سریعترین دستگاه اکسترودر دنیا را ساخته است.
به گزارش سانا، این ادعا در مورد یک دستگاه اکسترودر دو مارپیچ همسو گرد با نام Omega H-40 اعلام شده است که می تواند یک آمیزه پلی پروپیلن و 40 درصد تالک را در حین اختلاط مذاب با خروجی 900 کیلو گرم در ساعت مخلوط نماید. دکتر Babu Padmanabhan موسس و مدیر عامل این شرکت می گوید: "ما تحقیقات مقدماتی را برروی این دستگاه در مرکز تحقیقات کاربردیمان در بنگلور هند شروع کردیم و خوشبختانه امروز به آن نایل آمدیم". وی می افزاید: "ما در هر سال نوآوری های متفاوتی را برای نخستین بار به دنیا ارایه می دهیم اما 900 کیلو گرم در ساعت سرعت آمیزه سازی پلی پروپیلن و 40 درصد تالک فرای تمامی آنهاست و تمام توجهات را به سوی ما متمرکز نموده است. ما مطمئن هستیم که این دستاورد در آینده کاری ما بسیار موثر خواهد بود".
به گفته وی حتی می توان این دستاورد را دستاوردی تاریخی نامید. اتفاقی همچون شکستن دیوار صوتی توسط هواپیما ها برای نخستین بار یا شکسته شدن رکورد دوی استقامت به زیر 4 دقیقه توسط Roger Bannister در سال 1954.




منبع: Plastic & Rubber News

این خبر توسط بخش تحریریه سانا تهیه و ویرایش شده است. در صورتی که در مورد این خبر و یا موضوعات مرتبط با آن تجربه، نظر، پیشنهاد یا خبر جدیدی دارید، می توانید آن را از طریق پست الکترونیکی info@polymerinfo.net برای ما ارسال نمایید. سانا حق رد یا ویرایش اخبار ارسالی را برای خود محفوظ می دارد. نقل این خبر تنها با ذکر ماخذ “www.polymerinfo.net” مجاز است.






تاریخ : پنج شنبه 88/7/23 | 7:51 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.