سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 











عکسهای فوق دوتا از زیباترین اشکال هندسی است که در آنها ، ترکیب تناسبت طلایی ( دنباله فیبوناچی ) به دقت مراعات شده است . تجزیه و تحلیل بعضی از این اشکال نیاز به چند روز کار مداوم دارد .







شکل فوق دو ذره الکتریکی یا دو قطب مغناطیسی هم بار یا هم نام را نشان میدهد که میادین الکتریکی یا مغناطیسی یکدیگر را دفع می‌کنند .






شکل فوق یک اتم هیدروژن را نشان می‌دهد . یک پروتون متشکل از سه کوارک و یک الکترون متشکل از پوزیترون و نوترینو ، نوترینو گرایش به طرف هسته مثبت دارد .











دو رسم فوق اشاره به اسپیرال لگاریتمی ( مارپیچ طلایی یا فیبوناچی ) دارد . یعنی رسم زیر :







آلبوم تصاویر





اشکال فوق اشاره به مثلث‌های موجود در ستاره داوود دارند .













اشکال فوق اشاره به ساعت یا ستاره داوود توسعه یافته دارند یعنی رسم زیر :








اشکال فوق اشاره به نظریه حبابهای سطحی و شالوده هندسه دوجینی دارند که قبلا به آن اشاره شده است .

در واقع آنها با رسم این اشکال در صدد شناساندن و معرفی خود و همچنین علم و ریاضیات خود به دیگران هستند که تا به امروز کسی نتوانسته است متوجه مفهوم و منظور این اشکال شود که پی بردن به آنها کار آسانی میباشد ، همچنین تماس و گفتگو با آنها و در نهایت ایجاد یک رابطه و همزیستی مصالحت آمیز ، کاری که دیر یا زود میبایست عملی شود ، منتها کسی به آن اهمیت نمی‌دهد ، هرچند که موضوع بسیار مهمی میباشد .

رسم و نقاشی در گندم‌زارها علی‌رغم نیاز به ابزار و تکنیک خاص خود با دو محدودیت کلی روبروست 1- رنگ 2- حجم . در واقع در مورد رنگ میتوان از دو رنگ کلی سبز تیره ( بوته گندم ایستاده ) و سبز روشن ( بوته گندم خوابیده ) استفاده نمود و به علت مسطح بودن مزرعه ، اشکال و یا ترسیمات دو بعدی و در نهایت سایه روشن خواهند بود .

با توجه به این محدودیت‌ها ، فقط ترسیمات هندسی جذاب و هنری به نظر خواهند رسید که البته میبایست مبتنی بر اصول و قواعد ریاضی شکل گرفته باشند . همانطور که میدانیم طراحی و رسم اشکال هندسی وابسته به ریاضیات و قواعد خود هندسه است و ریشه و مبنای اینها مربوط میشود و وابسته است به سیستم‌های شمارش اعداد . با برسی اشکال فوق پی به ساختار دوجینی آنها میبریم که کار موجوداتی است که از این سیستم شمارش بهره میجویند . یعنی آفریننده این اشکال هندسی میبایست 12 انگشتی بوده و یا اینکه از کلیات علم کتاب قرآن مطلع بوده باشد که به یقین میتوان گفت که این موجودات همان سرنشینان یوفو هستند و خود این اشکال و رسم آنها هیچ ربطی به انسانهای فعلی ساکن سیاره زمین ندارد .

در هنگام فرود و یا برخاستن بشقاب پرنده‌ها به علت پدیدار شدن میدانهای ضد جاذبه ، الکتروگراویتی ، الکترومغناطیسی قوی از هر نوع و ... ظهور اشکال دایره‌ای شکل در میان بوته‌ها ، علف زارها و مزارع گندم و .... اجتناب ناپذیر است :







که ظهور این پدیده فیزیکی ، آغازی بوده است برای ایجاد این اشکال هندسی ، که میتواند برای آنها جنبه علمی ، هنری ، سرگرمی و حتی تفریحی داشته باشد .






آلبوم تصاویر











تاریخ : شنبه 89/3/1 | 11:1 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.