سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزگاری است که زمزمه های عاشقانه اش را نمی شنویم ؛چندی است که محرای ساده ی مسجد فاطمیه ،‌ حجله گاه عشق و پاکی نیست ؛ دیگر صبح های حرم حضرت معصومه « سلام الله علیها » گام های او را نمی شمرد ؛ او رفت و ما را در آتش حسرت و فراق نشاند . . . 

کتاب بهجت حجت (عج) را می توانید از لینک زیر دانلود کنید : 

( بهجت حجت (عج) حجم : 2.13 MB )






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:52 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

 

به فرمایش خانم فاطمه حکاکان چند کتاب درباره حجاب گذاشتم تا عزیزان دانلود کنند . تصویری هم که مشاهده می فرمایید تصویر همین فاطمه خانوم ماست که با حجاب کامل در اینجا دیده میشه . قراره ان شاء الله در آینده ای نه چندان دور یکی از پرچمداران عرصه تبلیغ دین در جهان قرن بیست و یکم بشه . برای سلامتی ایشون و خانواده محترمشون یه صلوات بفرستید بعد کتابا رو دانلود کنید . 

حجاب شناسی - حسین مهدی‎زاده

حجاب حق زنان ، حد مردان

مسئله حجاب - شهید مطهری

حجاب - مهدی مهریزی (PDF)

حجاب - مهدی مهریزی(HTML)

پایان نامه در موضوع حجاب (پسورد فایل: www.fxdownload.ir)

این هم سه تا کتاب درباره شبهات حجاب برای موبایل 

حجاب, دستور صریح قرآن

کنکاشی در انگیزه‌های حجاب (سلسله مباحث راه‌کارهای دوری از گناه)

گلهای آرامش بخش (ویژگیهای زن نمونه در فرهنگ اسلام)

شبهات حجاب

این هم چند تا پوستر خیلی قشنگ در موضوع حجاب که حتما خوشتون میاد .
دانلود 18 عکس بصورت یکجا / 2 مگابایت

 






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:51 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

شاهنامه، اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های جهان، مهم‌ترین نامه اندیشه سیاسی ایران‌شهری در دوره اسلامی، شاهکار حماسی زبان فارسی و حماسه ملی ایران و نیز بزرگ‌ترین سند هویت ایشان است.شاهنامه شرح احوال، پیروزیها، شکستها، ناکامیها و دلاوریهای ایرانیان از کهن‌ترین دوران (نخستین پادشاه جهان کیومرث) تا سرنگونی دولت ساسانی به دست تازیان است (در سده هفتم میلادی).کشمکشهای خارجی ایرانیان با هندیان در شرق، تورانیان در شرق و شمال شرقی، رومیان در غرب و شمال غربی و تازیان در جنوب غربی است.فردوسی برای سرودن این کتاب در حدود پانزده سال بر اساس شاهنامه ابومنصوری کار کرد و آن را در سال 372 شمسی پایان داد.

دانلود کنید






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:50 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

نرم افزار ریحانه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان به بهترین و ساده ترین روش و به زبان فارسی ساخته و منتشر شده است. این نرم افزار توسط آقای محسن براتی ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آموزش های ابتدایی مانند آموزش اعداد، حروف، رنگ ها و کلمات ابتدایی را به کودکان به روشی بسیار ساده آموزش دهید.

دانلود کنید






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:49 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

بایوس (BIOS) یا واسط سخت‌افزار و نرم‌افزار به مجموعه‌ای از رویه‌ها یا برنامه‌های ذخیره شده در تراشه حافظه فقط خواندنی یا ROM در رایانه‌های شخصی سازگار با آی‌بی‌ام گفته میشود. بایوس یک رایانه، نخستین کُدی است که هنگام روشن کردن آن اجرا میشود و وظیفه ابتدایی آن بارگذاری و آغاز کردن سیستم عامل است. وقتی رایانه روشن میشود، نخستین کار بایوس، تشخیص قطعات سیستم مانند کارت گرافیکی، صفحه کلید و موشواره، دیسک سخت، دیسک‌گردانهای نوری و سایر سخت افزارهاست. این کتاب الکترونیکی برای رفع نیاز کاربران با موضوع آموزش کامل آپدیت بایوس انواع مادربردها مهیا شده است.

دانلود کنید






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:49 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

 

یکی از مسائل کلامی و تفسیری که مطمح نظر بوده، بحث از«عالم ذر»یا«الست»است که مورد بحث، میان عالمیان اسلامی قرار گرفته است . منشاء این بحث یک آیه از قرآن مجید است که در آن سخن از یک پیمان، عهد، میثاق و گواهی به میان آمده است .

آیة 172 سورة اعراف که به «آیة ذر» معروف شده است ، چنین است :

 


وَ إِذْ أَخَذَ رَبُّکَ مِنْ بَنی‏ آدَمَ مِنْ ظُهُورِهِمْ ذُرِّیَّتَهُمْ وَ أَشْهَدَهُمْ عَلی‏ أَنْفُسِهِمْ أَلَسْتُ بِرَبِّکُمْ قالُوا بَلی‏ شَهِدْنا أَنْ تَقُولُوا یَوْمَ الْقِیامَةِ إِنَّا کُنَّا عَنْ هذا غافِلینَ «به یاد آور زمانی را که پروردگارت از پشت [و صلب] فرزندان آدم، ذریة آنها را بر گرفت و آنان را گواه بر خویشتن ساخت [و فرمود]: آیا من پروردگار شما نیستم؟ گفتند: آری، گواهی می‌دهیم. [چرا چنین کرد؟] برای اینکه در روز رستاخیز نگویید ما از این غافل بودیم.»



از آنجا که در این آیه سخن از ذریّ? (فرزندان خردسال) آدم ـ علیه السلام ـ به میان آمده، از این آیه به «آیه ذر» یاد می‌کنند و به خاطر کلمة «ألست» به «پیمان ألست» معروف است. همچنین لفظ ذریّه در قرآن نوزده بار وارد شده که درتمام موارد نسل انسان مراد است.

 

در تفسیر این آیه دربارة اینکه عالم ذر چگونه، در کجا و حضور فرزندان آدم ـ علیه السلام ـ چگونه بوده، احادیث و به دنبال آن سخن دانشمندان گوناگون است.

 

در اینجا به بیان دو دیدگاه بسنده می‌شود:

 

اول. منظور از این عالم و این پیمان «عالم استعدادها» و «پیمان فطرت» است؛ به این معنی که هر گاه فرزندان آدم به صورت نطفه از صلب (پشت و کمر) پدران به رحم مادران که بیش از یک ذره نیستند، منتقل می‌شوند، خداوند استعداد و آمادگی فهم و شناخت ربوبیّت و توحید را به آنها می‌دهد؛ یعنی هم در نهاد و فطرتشان این سرّ الهی به صورت یک حس درون ذاتی به ودیعه گذارده می‌شود و هم در عقل و خردشان به صورت یک حقیقت خود آگاه.

 

خداوند در طول زندگی دنیایی آثار صنع و نشانه‌های یگانگی خود را به انسان نشان می‌دهد و آنان را بر این امر گواه می‌‌گیرد. گویا می‌فرماید: ]أَ لَسْتُ بِرَبِّکُمْ[ و انسانها با زبان حال پاسخ می­دهند: ]بَلی‏ شَهِدْنا[. پس در اینجا پیمان تکوینی است و سخن گفتن مانند خبر دادن رنگ رخساره از وضعیت درونی شخص است.

 

بنا بر این بیان، مراد از عالم ذر همان فطرت انسانی است. انسانهای بدوی و متکامل در این احساس مشترکند که همه مربوب و خداوند ربّ آنهاست.

 

پس انسانها هرگز از این پیمان و شناخت غافل نبوده و نیستند؛ لذا خداوند در قیامت علیه همة انسانها احتجاج می‌کند. برخی روایات موافق این نظر است.

 

دوم. مرحوم علامه طباطبایی نظریة خویش را این گونه تبیین می‌کند: «عالم «ذر» روح این عالم است که آن را «عالَم غیب» نیز می‌گویند. توضیح اینکه هر موجودی دو وجه (صورت و جنبه) دارد: وجهی به سوی خدا که زمان و تدریج در آن راه ندارد و وجهی به سوی دیگر که در آن تدریج و زمان راه دارد. خداوند متعال می‌فرماید: ]إِذا أَرادَ شَیْئاً أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُون «[خداوند] وقتی بخواهد چیزی را ایجاد کند، به آن می‌گوید: موجود شو! بی‌درنگ به وجود می‌آید.» «کُن» هم امر (دستور) است و هم مخاطب درست کن. پس کلمة «کُن» از طرفی وجود شیء و از طرفی ایجاد شیء است و این موجود منبسط یک وجه‌ الی الله دارد که عالم ذرّ است و همان موجود یک وجه دیگر دارد که همین دنیای ظاهر است. بنابراین، عالم ذرّ این عالم مسلوب نیست.»

درباره عالم ذر چهار مقاله برای دانلود قرار می دهم تا دوستان علاقه مند استفاده کنند .

پرسش و پاسخ عالم ذر
رمزگشایی علامه طباطبایی از عالم ذر
نگاهی به عالم ذر
نگرش صدرا به عالم ذر و میثاق

لینک دریافت مقالات






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:48 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

 

  سینوهه نام داستانی است درباره پزشک مخصوص فرعون اخناتون مصر، به قلم میکا والتاری. این اثر که مهمترین اثر نویسنده آن نیز بشمار می آید توسط ذبیح الله منصوری به فارسی ترجمه شده است.فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال 1954 ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون اخناتون است ولیکن نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان بجامانده از سینوهه ترکیب نموده است کتاب در 3 بخش و 456 صفحه به علاقه مندان به کتاب های تاریخی و داستانی تقدیم می شود.

دریافت فایل برنامه ( 4.29 مگابایت )






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:47 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

کاملترین و بهترین کتاب آموزش آشپزی به صورت PDF

  دانلود کتاب پر طرفدار آشپزی دارای آموزش تصویری بسیار مفید و صد ها دستور غذایی شمالی جنوبی ،‌ دانلود کتاب آشپزی را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم نمونه ای از غذاهای آموزش داده شده : آبگوشت ، عدس پلو ، آش رشته ،‌قیمه ، باقالی خورش ،‌ میرزا قاسمی ، فسنجان ،‌جوجه کباب ، کباب برگ ، قرمه سبزی ، کوفته تبریزی ، شیرین پلو ، شش کباب ، همبرگر و ...

دریافت فایل برنامه ( 1.74 مگابایت )






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:47 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

یک مجموعه آموزش فارسی زبان انگلیسی در قالب یک فایل پی دی اف که مطالعه آن حتما به شما در یادگیری این زبان بین المللی کمک خواهد کرد.
این آموزش دارای سرفصل های زیر است:
-چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟
- چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟
1- انگیزه: مانند کسى باشید که دوست دارد انگلیسی بیاموزد.
2- دیکشنری: یک دیکشنری انگلیسی خوب تهیه کنید.
3- اشتباه ممنوع: از اشتباهات پرهیز کنید.
4- تلفظ: تلفظ اصوات انگلیسی و علائم فونتیک را یاد بگیرید.
5- ورودی: با خواندن و شنیدن مکرر جملات، انگلیسی را در ذهنتان ماندگار کنید.

دانلود کنید






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:46 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()

هدف از طراحی این نرم افزار ثبت خوبی ها و بدی هایی که کاربر در در هر روز انجام داده ، جهت محاسبه نفس و ارزیابی رفتار خود می باشد . به کمک این نرم افزار کاربر قادر است تا ویژگی های و خصوصیات رفتاری دلخواه خود ( فضایل و رذایل اخلاقی ) را در نرم افزار مشخص نماید و در هر روز به آن ویژگی و رفتار خود نمره دهد و یا تعداد تکرار آن رفتار را مشخص نماید تا از این طریق خود را به انجام خوبی ها عادت دهد و از بدی ها دور نماید و در هر روز از نفس خود حساب کشی کند . همچنین امکان مقایسه بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه رفتار خود و پیشرفت و یا پسرفت خصوصیات اخلاقی فراهم می گردد . همچنین بعضی از دیون مثل حق الله و حق الناس را میتوان در نرم افزار ثبت نمود که در زمان مناسب ادای دین آن را به جا آورد بطور مثال با ثبت ویژگی "قضا شدن نماز" در تاریخ و زمان مشخص می تواند در زمان مناسب ادای دین نماید و یا ویژگی "ضایع کردن حق الناس" را در صورت مرتکب شدن ، با ثبت آن و توضیحات لازم می تواند در زمان مناسب جبران نماید. 

از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
. امکان تعیین وضعیت هر خوبی و بدی انجام شده در روز ( محاسبه نفس )
. امکان تعیین توضیحات بیشتر برای هر خصوصیت اخلاقی در هر روز
. امکان تعیین خصوصیات رفتاری خوب و بد توسط کاربر
. امکان تعیین جریمه و پاداش و میزان امتیاز مثبت و منفی برای خصوصیات رفتاری خوب و بد
. نمایش کارنامه اعمال کاربر بصورت روزانه – هفتگی – ماهانه و- سالانه
. امکان مقایسه و ارزشیابی بصورت روزانه – هفتگی – ماهانه و سالانه
. امکان نمایش گزارش آماری از نمره هر خصوصیت رفتاری
. امکان نمایش گزارش آماری از تعداد جریمه و پاداش
. امکان تعیین پیام مناسب برای هر روز پس از محاسبه نفس با توجه به امتیاز کاربر در آن روز
. نمایش آماری و نموداری از امتیازات در روزهای مختلف ( امتیاز مثبت – امتیار منفی – تفاضل امتیاز )
. دریافت رمز عبور جهت اجرای نرم افزار برای حفظ اطلاعات ثبت شده توسط کاربر

دانلود کنید (6.92 مگابایت)






تاریخ : دوشنبه 90/8/16 | 5:46 عصر | نویسنده : مهندس سجاد شفیعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.